БЧК с нов информационен канал

Българският Червен кръст добави нов информационен канал, чрез който ще може да споделя актуална и полезна информация до всички граждани. Благодарение на партньорството си с едно от най-големите приложения за комуникация в света с над 1 млрд. потребители – Rakuten Viber, организацията може да се похвали със своя официална Viber общност, която вече набира скорост.

Чрез безплатното приложение последователите на БЧК ще могат да се информират за дейностите в условията на извънредна епидемиологична обстановка, различните програми, активните кампании, работата на доброволците и услугите, от които гражданите могат да се възползват.

 

Важен елемент от партньорството със световно известната мобилна услуга е разработването на специален стикер пакет, който да направи комуникацията още по-приятна и забавна. Използваните стикери са предоставени от Хърватския Червен кръст и адаптирани специално за нуждите на БЧК. Те ще бъдат достъпни в Стикер-маркета на Viber в продължение на три месеца за всеки, който желае да ги свали и да стане един от супер героите на Червения кръст.

Общностите са един от най-разпространените продукти на Viber и представляват подобрен групов чат с неограничен брой потребители, обединени от своя интерес към съдържанието в общността. И тъй като БЧК изключително много държи на директната комуникация и обратната връзка със своите последователи, общността не разполага с чат-бот, а на всички отправени запитвания отговаря член на екипа на организацията. Своите въпроси може да задавате директно на суперадминистратора на общността.