От 1 септември 2024 г. стартира новата услуга „е-Здраве“ – приложение, което може да активирате на мобилния си телефон и бързо, лесно и сигурно да достъпите Вашите данни за извършени прегледи, хоспитализации, ваксинации, рецепти, резултати от лабораторни изследвания.
Това Ви дава възможност да осъществявате пълен контрол над информацията, свързана с медицинското Ви обслужване, както и да подавате своевременно сигнали до РЗОК/ НЗОК ако откриете, че тя е непълна, неточна или погрешна.
НЗОК насърчава здравноосигурените лица активно да проверяват пациентските си досиета!
Сдвояването на мобилния телефон с приложението е-Здраве се извършва в районните здравноосигурителни каси, в офисите на РЗИ и „Информационно обслужване“ АД.
За целта е необходимо:
- Да подадете лично заявление по образец.
- Да разполагате с телефон с достъп до интернет и възможност за сканиране на QR код (изправна камера на устройството).
- Да носите своята лична карта за проверка на данните и удостоверяване на Вашата самоличност.
- Да имате актуален e-mail адрес.
- Наличие на предварително инсталирано мобилно приложение е-Здраве. При затруднения с инсталацията, ресорните служители ще окажат пълно съдействие на заявителите на услугата.
Призоваваме гражданите да бъдет активни!
Нека заедно се грижим парите за здраве да бъдат изразходвани по най- правилния начин!
РЗОК – ЯМБОЛ
You must be logged in to post a comment.