Над 177 000 клиенти на EVN избраха да получават безплатни SMS и имейл за своята фактура и срок на плащане

И тази година по повод Световния ден на потребителитe – 15 март, компанията е приготвила подарък за клиенти, които посетят EVN Oфиси

Над 177 000 клиенти на EVN България вече получават безплатни SMS и имейл известия за стойност на своята фактура и известия при пропуснат срок на плащане. Данните показват все по-голяма популярност сред клиентите на онлайн услугите на дружеството.

С лесна регистрация през интернет на  https://www.evn.bg/UslugiIzvestqvane/ClientForm.aspx клиентите получават безплатно:

  • ежемесечна стойност на консумираната електроенергия, отчетен период и срок за плащане.
  • известие за предстоящо прекъсване на електрозахранването, в случай че е пропуснат срокът за плащане. Известието се получава най-малко 3 дни преди прекъсването, което значително намалява риска от пропускане на сроковете за плащане и свързаното с това преустановяване на захранването.

 

Също предпочитана онлайн услуга е плащане на задължения чрез платформата „EVN Онлайн плюс“ на интернет страницата www.evn.bg. Всеки регистриран в платформата клиент има достъп архив за своите фактури за 13 месеца назад и графично представяне на консумацията и стойностите на фактурите по месеци.

Линк: https://www.evn.bg/Online-Services/Login.aspx

 

Както всяка година, във връзка със Световния ден на потребителите – 15 март, EVN ще подари на всеки клиент, посетил офис на компанията, тематичен подарък. Това е специално издадена книжка с пожелания към семейство и приятели.