С участието си в Клиентски съвет битовите клиенти имат възможност да предложат идеи и препоръки към дейността на компанията
В периода до 31 октомври 2019 г. EVN България набира кандидати за участие в новия мандат на Клиентски съвет на компанията – група от клиенти, които участват в дискусии с представители на EVN България. Новият състав на Клиентски съвет ще бъде за периода 2019 – 2021 г.
Участниците в Клиентски съвет имат възможност да предложат конструктивни идеи и препоръки за дейността на компанията.
За участие може да се кандидатира всеки пълнолетен гражданин, който е ползвател (битов или малък стопански) на услугите на дружеството по доставка на електроенергия. Ще бъдат избрани до 24 участници. Участието е доброволно и безвъзмездно като EVN България покрива пътните разноски до и от мястото на провеждане на срещите, които са минимум два пъти годишно.
Достатъчно е кандидатите да попълнят електронния формуляр за кандидатстване:
https://www.evn.bg/Home/Electricity/ClientCouncil.aspx
или да изпратят писмено заявление за участие в свободна форма със следната информация: трите имена, клиентски номер или ИТН (измервателна точка номер), адрес, телефон и кратка лична мотивация за участие. Кандидатите могат да изпращат своите заявления до 31 октомври 2019 г. включително по един от следните начини:
- по имейл: klientski_savet@еvn.bg
- по поща на адрес: EVN България, ул. Христо Г. Данов 37, 4000 Пловдив
- на място във всеки EVN Офис.
Подборът на участниците в Клиентски съвет ще се избират при спазване на изискванията за равнопоставеност. EVN България стартира Клиентски съвет през есента на 2013 г. под мотото „Вашите идеи създават промяна“.
You must be logged in to post a comment.