В салона за клиенти на ТД на НАП Бургас, Офис Ямбол се предлага нова услуга, която улеснява хората с увреден слух. Те могат да ползват видео жестов превод чрез онлайн платформа за предоставяне на равен достъп до услугите на Агенцията за граждани с проблеми със слуха.
Дава се възможност на хората с увреден слух да подобрят комуникацията си със служителите в салона за обслужване на клиенти, като местата са обозначени със стикери. Осигурява се достъп до жестов превод в момента на посещението на съответното гише. С помощта на таблети се осъществява видео и гласова връзка с кол центъра на НАП за превод. По този начин служителите на Агенцията могат да чуват превода, а клиентът с увреден слух да вижда преводача на екран. Комуникацията се осъществява в реално време с помощта на квалифицирани жестови преводачи. Очаква се нововъведението значително да подобри обслужването на хората, за които жестовият език е основна форма на комуникация.
You must be logged in to post a comment.