В напълно обновения Младежки културен център „Георги Братанов“ бяха връчени дипломите на 192 абсолвенти на ямболския Факултет „Техника и технологии“ към Тракийски университет. „В годината, в която отбелязваме 60 години висше образование, можем да се похвалим, че 35 са отличниците инженери бакалаври и магистри, от тях 11 завършват с пълно отличие.“, отбеляза деканът на факултета проф. д-р инж. Ваня Стойкова.
Кметът на Ямбол Валентин Ревански изрази своята благодарност към абсолвентите за техния избор да продължат образованието си в града. Той подчерта ценността на знанията и уменията, придобити по време на тяхното обучение, като важни не само за личното и професионалното им развитие, но и за Ямбол. Кметът изрази надежда, че много от абсолвентите ще изберат да останат и работят в Ямбол, прилагайки наученото и допринасяйки към общите цели на града. Той подчерта, че успехът се постига чрез обединени усилия и работа за общи каузи. В допълнение, Валентин Ревански благодари на преподавателите за тяхната всеотдайност и подготовка на студентите за бъдещите предизвикателства, като отбеляза, че дипломирането се провежда в обновения Младежки културен център, което символизира ново начало.
Проф. Нели Грозева, заместник-ректор на Тракийския университет, подчерта, че специалностите „зелени технологии“ и „дигитална свързаност“, с които се дипломират сега 126 инженери-бакалаври и 66 инженери-магистри, са професии на бъдещето.





You must be logged in to post a comment.