С 10 дни се удължава срокът за плащане на фактури за потребена електроенергия на битови клиенти

ЕVNпризовава за ползване на дистанционните услуги на компаниятана www.evn.bg вместо посещение на офис

 

Срокът за заплащане на фактури за потребена електроенергия на битови клиенти се удължава с 10 дни. Тази и други мерки бяха координирани на среща между министъра на енергетиката Теменужка Петкова, председателят на Комисията за енергийно и водно регулиране Иван Иванов и представители на електроразпределителните и снабдителни компании на 16 март в София.    

 

Друга мярка, договорена на срещата, е временно преустановяване на планирани дейности по електроразпределителната мрежа, които изискват планирано прекъсване на електроснабдяването. Компаниите ще се фокусират върху неотложни дейности и такива свързани с възстановяване на захранване в случаи на аварии.

 

Компанията ще предложи и техническа консултация на болнични заведения относно състоянието на тяхното електрозахранване. 

 

Клиентските офиси на EVN остават отворени. Дейността им е организирана съобразно наложената извънредна ситуация в страната, при взети всички мерки за защита на работещите сътрудници и посещаващите клиенти. Това включва контрол на достъп в помещенията, дезинфекция и др. Компанията за пореден път призовава клиентите да избягват посещение на EVN Офиси, ако нямат спешна необходимост и да ползват дистанционните услуги на компанията.

 

Дистанционните услуги включват:

  • Приемане на документи подписани с електронен подпис
  • Безкасови начини за плащане на консумирана електро и топлоенергия.
    • Плащане през интернет страницата www.evn.bgчрез платформата „ЕVN Онлайн плюс“
    • Директен дебит
    • Е-банкиране
    • bg
    • bg
    • Банкомат
    • Всички кеш терминали в страната.
  • Безплатни известия по SMS/Имейл с информация за фактури.Регистрацията се извършва бързо и лесно онлайн на:evn.bg/Home/SMS-email-notification.aspx

 

  • Контакти и информация по телефон и имейл
    • денонощен тел. 0700 1 0007 и по имейл info@elyug.bg – при липса на захранване и мрежови въпроси
    • денонощен тел. 0700 1 0207 – за автоматична проверка на сметка
    • денонощен тел. 0700 1 7898 – за топлинна енергия и услуги (за клиенти на EVN Топлофикация)
    • тел. 0700 1 7777 и по имейл info@evn.bg – за обща информация и услуги