Областна администрация стартира кампания относно качеството на предоставяните административни услуги и дейността от страна на териториалните поделения на държавните структури в област Ямбол.
Тя започна от вчера, 3 май и ще продължи до края на месеца. В интервала от 14.00 до 16.00 ч. гражданите ще имат възможността да споделят своите похвали, препоръки, забележки и/или сигнали лично с Областния управител и заместник областен управител и/или служители на Областна администрация. Кампанията има за цел да бъдат локализирани съществуващи пропуски в качеството на предоставяните от държавната администрация услуги на територията на областта и да бъдат предприети действия за подобряване на нейната ефективност, като същата да отговори на очакванията на гражданите.
Срещите ще се провеждат след предварително записване на тел. 046/68-68-14.
You must be logged in to post a comment.