Годишен отчет за изпълнение задълженията на общинската администрация

В началото на календарната година всяка административна структура е длъжна да попълни и представи в Министерски съвет Годишен отчет, който включва Доклад за състоянието на администрацията за 2018 г. и Самооценка на административното обслужване.

Със заповед на кмета на общината са определени служители от всички структури на общинската администрация, които попълват и утвърждават информация в системата. Отговорено е на 276 въпроса, разпределени в 13 раздела, а именно: Информация за структурата; Развитие и оптимизиране на административните структури; Държавна служба; Административно регулиране и услуги; Информационно-комуникационна обезпеченост на администрацията; Електронно управление; Достъп до обществена информация (ДОИ); Установяване на административни нарушения и налагане на административни наказания през 2018 г.; Антикорупционни мерки; Преглед на административните услуги; Оценка на изпълнението на предоставяне на услуги на принципа на едно гише; Преглед на основните източници на финансиране на инициативи за подобряване на административното обслужване; Самооценка – идентифициране.

В Интегрираната информационна система на държавната администрация, модулът „Годишен отчет“ се попълва чрез зареждане на определени данни от Административния регистър, Регистъра на услугите и Единната информационна система за управление на човешките ресурси в държавната администрация.

При определен краен срок 28 февруари 2019 г., служителите приключиха без грешки Годишния отчет, който е утвърден от Секретаря на общината на 08 февруари 2019 година.