Второклаосничката Веселина Марева от ямболското ОУ „П. Р. Славейков“ спечели две награди от националния куиз за ученици „В час ли си?“, който провежда Национална агенция по приходите. Късметлийката е участвала в състезанието повече от веднъж и е дала верен отговор на повече въпроси, затова попада в седмичния жребий два пъти. Затова получава и две награди – портативно зарядно и слушалки, които й бяха връчени в офиса на НАП в Ямбол. Веселина обича интелектуалните предизвикателства и участва в различни национални състезания и викторини, харесва народните танци и посещава музикалната формация „Бижу“.
Данъчният куиз „В час ли си?“ се провежда до 3 юли. Всеки делничен ден на vlezvhas.bg (в подменю „В час ли си?“) НАП публикува по един данъчен въпрос. Всеки верен отговор участва в жребий за награда. За всеки един въпрос ще бъдат изтеглени по трима победители от всички, които са регистрирали верен отговор на въпроса за деня. Първият ще получи портативно зарядно за телефон, вторият – слушалки, третият – тефтер с химикалка за тъч скрийн. Имената на печелившите участници, които са се включили в куиза в рамките на седмицата ще бъдат публикувани до 12 часа всеки понеделник след старта на кузиа.
Образователната програма на НАП „Влез в час с данъците“ взе голямата награда в категория „PR проект в публичния сектор“ на конкурса PR Приз 2017, организиран от Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО).
НАП провежда образователния си проект за трета поредна година. В рамките на последното му издание са изнесени над 700 учебни часа, посветени на данъци и осигуровки в средните училища в цялата страна.В Ямбол бяха изнесени уроци по данъци в МГ“Атанас Радев“, ГПЧЕ „В.Карагьозов“ и Гимназия „В.Левски“. „Влез в час с данъците“ има за цел да повиши данъчната и финансова грамотност на подрастващото поколение в България. НАП е пионер в дигиталното обучение сред младите със системата си за онлайн обучение, която беше въведена през миналата година.
Пълният текст на правилата на куиза може да видите на www.vlezvchas.bg. Активността продължава и на фенстраницата на кампанията във Facebook.
You must be logged in to post a comment.